Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Монтажа мина безпроблемно и чак сега разбрах,колко много неща са били осрани от него!Определено по-добре работят и мигачите, и джамовете и изобщо каквото се сетите.Имам чувството, че и мотора заработи по-плътно и тихо!
    Направо не е за вярване,защото нещата не са станали от веднъж, а постепенно и не са се забелязвали!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Тока е много важен Онзи ден си мислех нещо относно тоците и разните други бягащи от нашите кошници неща.Не е ли възможно да се изведат всякакви глупости от инсталацията на друг акумулатор с друго табло(мигачи,фарове,ел.стъкла и всичко подобно),а двигателя и управлението му да останат закачени на акумулатора в коша ?Така акумулатора на двигателя няма да е толкова натоварен и би следвало да работи по-добре.
      Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
      Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
      Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

      Comment


      • Акумулатора не е виновен,а динамото и връзките по таблото и ключовете!Количественото натрупване не води до качество.Акумулатора,след като запали мотора,служи само като един демпфер в системата.Тоест на един кондензатор с голям капацитет.Основен източник на ток е динамото.Ако то подава качествен ток и релето му работи добре-няма проблеми.Проблем се явяват калпавите връзки и пада на напрежението в тях.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • Знам,че като запали и не играе роля,ама знам ли можеше и да е добра идея.Все пак мен тока не ме влече само ме лови аз съм за ровенето по ДВГ и за механичната част,за тока,който го разбира да се оправя.
          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

          Comment


          • Тея калпави връзки и на мен днес ми изядоха главата. Както си карам и пускам ляв мигач и го чувам как цъка като подивял. Викам си - крушката изгоря. Спирам аз, пускам мигача - всички работят и си цъкат нормално. Тръгвам и на втория завой пак почва безумно цъкане, една дупка и пак подивяха. Този път обаче спрях веднага и хванах, че е задния. Предположих, че крушката се е окислила, свалих я, почистих я и се оправи проблема... ...до следващата дупка. Дойде ред на буксата - позачистих крачетата с малко мъка(всичко става в движение - контактен спрей нямам) но проблема остана. След малко груба сила и леко закривяване на крачетата на платката в едната посока всичко се оправи и буксата стои там като бетонирана... За малко да забравя да спомена, че по едно време даже мигаше стопа вместо мигача...

            П.С. Даже и клапана за газта ми е придобил италянски характер. Реших да го свалям да го чистя ама се оказа, че ми трябва ключ 20 или менгеме - които нямам, та след известна борба не можах да го отворя, но "О чудо" сложих го и сега работи прекрасно. Просто както всеки друг странен проблем - раздрусай го малко или го остави на мира за 2 дни и всичко се оправя...
            Last edited by McNicko; d.m.y г., 18:46.

            Comment


            • И моито конче е в бокса Клапаните на единия цилиндър не се отварят напълно и сега ще се свалят повдигачите.Чуда се дали не се е получило от това че смених маслото(сложих селения голд).Никога не е имала подобни проблеми,а като налях новото масло и след 3-4месецаИмам и друга дилема:да свалям целия двигател или само главите.

              Comment


              • Трудно ще свалиш главите без двигателя, даже ще стане по-бързо ако го свалиш
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                  Трудно ще свалиш главите без двигателя, даже ще стане по-бързо ако го свалиш
                  Определено много грешиш. Няма нищо сложно в сваллянето на 2 глави, особено , ако мотора е 8 клапанов.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Мотора на колегата е 16 клапанов
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                      Мотора на колегата е 16 клапанов

                      И какво от това? Пак е по-лесно да се свалят само главите. Достатъчно е да му запече болта в горния тампон на скоростите и какво става?
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Не ми се спори, виждам че имаш желание за това. Така бих направил аз, защото съм минал през това упражнение.
                        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                        Comment


                        • Главите са сваляни преди 2-3години.Беше голям зор,всмисал няма много място да бръкнеш(то едни свещи да свалиш трябва да имаш ръце на йога)но стана работата.Но ако сваля двигателя определено ще ми е по прятно за работа,хем ще си го изчиста малко.Притесняваме само да не объркам нещо при свалянето или качването на двигателя и да си отвора повече работа.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                            Не ми се спори, виждам че имаш желание за това. Така бих направил аз, защото съм минал през това упражнение.
                            Ти спориш, при това с грешен човек. Ако си го правил няколко пъти, то аз съм го правилл и в двата варианта 30 пъти повече от теб, все пак с това си изкарвам хляба от доста години.

                            ---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:36 ----------

                            Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
                            Главите са сваляни преди 2-3години.Беше голям зор,всмисал няма много място да бръкнеш(то едни свещи да свалиш трябва да имаш ръце на йога)но стана работата.Но ако сваля двигателя определено ще ми е по прятно за работа,хем ще си го изчиста малко.Притесняваме само да не объркам нещо при свалянето или качването на двигателя и да си отвора повече работа.
                            Ако наистина ще сваляш мотора за да му сваляш главите, по-добре го ревизирай генерално. Замерване на ввал, цилиндри и т.н. После ако не е за шлайф нещо, сегменти лагери, гарнитури, семеринги смяна, за да не е залудо цялата работа. Ценете си труда момчета.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • Що се дърлите!
                              Главите верно могат да се свалят , без да се сваля мотора, ама си е чисто загубена работа, когато става въпрос за хора, които не го правят всеки ден!
                              Има прекалено много подробности, които трябва да се спазат,за това аз не бих давал съвет да се свалят и ремонтират главите, без да се сваля мотора.Най-малко монтажа е сложен, а за чистотата на зглобката и другите капани - изобщо не ми се мисли!
                              Ще ми се да видя и динамометричния ключ, с който ще се затегне главата.А без него не може, щото нашите са капризни на това.
                              Има и други неща, за които не се сещам сега, но съм замервал и знам, че по мързеливия начин,без да сваляш мотора, се прави за по-дълго време, отколкото , ако свалиш мотора и това ми е основния аргумент.
                              Освен това, не си ли свалил мотора, нямаш пълен контрол върху монтажа.Винаги може да падне някой боклук между двете части на главата.Не виждаш какво правиш и в крайна сметка си готов за провал!
                              За това,като не си тренирал това упражнение- мотора на двора , а после прави каквото искаш.
                              С една дума не слушайте, какво ви баламосва Боби, щото тоя си прави по цял ден тия тренировки и очите да му вържеш си е все тая!Пак ще зглоби главите!
                              За другото обаче е много прав , а и аз съм го казвал!Свалиш ли главите-ревизия на целия мотор!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • В духа на темата, да ви кажа какви срещи имах и какви ремонти извърших!
                                Значи имах срещи с няколко дупки.Много дълбоки дупки.Хубави дупки. С остри режещи ръбове, сякаш направени нарочно да срежат гумите и изкривят джантите.Абе супер дупки.Стигащи да противоположния край на земното кълбо.
                                Резултата е три срязани гуми и две криви джанти!
                                Това беше до преди една седмица, когато каръка явно се умори и реши да си даде почивка.
                                Да! Ама не!
                                Каръка не е кон да се умори!
                                Просто ме е чакал да се успокоя и да ми приспи бдителността.
                                Имаше някакво чукане отляво,но го отдадох на разтропан шарнир, накрайник или лагер!
                                Нъцки!
                                Мистър Мърфи ми беше подготвил друга изненада.
                                Накратко в най-голямата виелица,на върха на прохода на Люлин, където е спамерския форум на ветровете и вихрушките в БГ, ми се изскуба накрайника от щангата.Резбата в щангата се беше изяла и замазала.
                                Изригвайки псувни и закани, както и пожелания към управата ни,свалих колелото и така надъхан се заех да оправя проблема.
                                По някаква неясна за мен причина, гайките на регулатора се развиха , вместо да ме карат да ги нагрявам.Окрилен , въпреки виелицата, която ми напълни дори и задника със сняг, а смазания ми от преди един ден пръст,така ме болеше от студа, че имах желанието да последва снега,започнах с пробите и вариантите!
                                Резбата не ставаше.Просто се беше замазала и регулатора се пъхаше без никакъв проблем , но не затягаше изобшо!
                                Започнах да мисля за всякакви простотии,но ги отхвърлях една след друга!
                                А фъртуната си фучеше, а пръста болеше....
                                Като си притиснат до стената е учудващо, какви решеня могат да ти дойдат в главата.
                                Просто махнах стопорната гайка на регулатора и го навих до край! Затегна яко!
                                На принципа:"Три к*ра -метър". отвих същия брой намотки от накрайника и всичко си пасна , като песница на око!
                                Дотътрих се до работата, а привечер,един приятел ми наплю с телоподаващото шибаната резба,даде ми две здрави щанги,обърса ми сополите,би ми един шут в задника и ме изпрати по живо по здраво!
                                Сега се чудя,какви ще бъдат останалите поражения до пропетта.
                                Тя ще пукне,ама ние не!
                                Наздраве!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X